public/uploaded/banery-strony/baner-deutz2017.jpg
zleć naprawę akcje specjalne S-DEUTZ Portal Serwisowy

Silniki Deutz  TCD 4.1/6.1 oraz TCD 12.0/16.0 w wersji POWERPACK ( z zabudowany  układem  chłodzenia).

Silniki te  spełniają  najnowsze  normy emisji spalin Tier IVi. Silnik w wersji PowerPack pokrywają zakres  mocy od  80 do 520 kW. Wersja  PowerPack, ze  względu na  fabrycznie zamontowany układ  oczyszczania  spalin oraz  układ  chłodzenia  ogranicza  do minimum koszty związane  zabudową  silnika  w maszynie. Silnik i chłodnica cieczy chłodzącej są  zamontowane  na  ramie  pomocniczej.


TCD 4.1/6.1

  • Chłodzone cieczą silniki 4- i 6-cylindrowe w układzie rzędowym, turbodoładowane, z chłodzeniem powietrza doładowującego i zewnętrznym układem recyrkulacji spalin.
  • Jednakowe wymiary zabudowy oraz mocowanie  silnika ułatwiają dostosowanie istniejących instalacji do wymogów przyszłych norm  emisji spalin.
  • Silniki te są wyposażone w modułowe systemy  oczyszczania  spalin (EAT) z elementami  systemu  DVERT® I opcjonalnymi wariantami konfiguracyjnymi. Dla producenta  oznacza to dużą elastyczność przy montażu silnika w maszynie.
  • Wydajne układy wtryskowe DEUTZ Common-Rail (DCR®) oraz elektroniczne sterowanie silnikiem  (EMR 4) z inteligentnym podłączeniem do układu napędowego gwarantują najlepszą wydajność silnika przy minimalnym zużyciu paliwa.
  • Możliwość rozruchu w ekstremalnie niskich temperaturach.
  • Długie czasookresy wymian oleju jak również łatwy i nieskomplikowany sposób wymiany wszystkich płynów silnika obniża koszty eksploatacji.
  • Kompaktowa konstrukcja silnika, jak również zorientowany na  klienta system opcjonalnych elementów zabudowy, redukują koszty oraz zwiększają liczę możliwych zastosowań.
  • 100% odbiór mocy od strony koła zamachowego i czoła silnika oraz dodatkowe  punkty odbioru mocy   aż do 315 Nm.
  • Silniki spełniają wymagania norm EU Stufe IIIB i US EPA Tier 4 interim z technologią DVERT® z filtrem cząstek stałych (DPF). Dodatkowo dla norm EU Stufe IV / US Tier 4 z układem SCR. Wariant bez układu EAT jest dostępny opcjonalnie  dla niektórych rynków.


 

TCD 12.0/16.0  

  • Chłodzone cieczą 6i 8 cylindrowe  silniki w układzie V (90°), turbodoładowane z chłodzeniem powietrza doładowującego.
  • Od momentu wprowadzenia normy EU Stufe IV / US EPA Tier 4 silniki będą  wyposażone w zewnętrzny chłodzony układ recyrkulacji spalin.
  • Silnik oraz system oczyszczania  spalin (EAT)są optymalnie dopasowane i zapewniają minimalne zużycie paliwa I koszty działania całego układu.
  • Jednakowe wymiary zabudowy oraz mocowanie  silnika ułatwiają dostosowanie istniejących instalacji do wymogów przyszłych norm  emisji spalin.
  • 100% odbiór mocy od strony koła zamachowego i czoła silnika oraz dodatkowe  punkty odbioru mocy   aż do 520 Nm.
  • Możliwość rozruchu w ekstremalnie niskich temperaturach.
  • Silniki spełniają wymagania norm EU Stufe IIIB i US EPA Tier 4 interim z technologią DVERT® z filtrem cząstek stałych (DPF). Dodatkowo dla norm EU Stufe IV / US Tier 4 z układem SCR. Wariant bez układu EAT jest dostępny opcjonalnie  dla niektórych rynków.

oficjalna strona producenta

 

Nowy S-DEUTZ,
szybko,
pewnie,
trafnie

ZNAJDŹ PUNKT SERWISOWY

do pobrania

kontakt

Biuro Techniczno Handlowe FAST

 

Serwis 24h: +48 600 870 617
Serwis 24h: +48 601 828 030

Dział części zamiennych 24h:
+48 605 280 992

zobacz więcej

mini logo bthfast

Wykorzystanie plików cookie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

CERTIFICATE DEUTZ SERVICE AWARD 2016 - BTH FAST, Poland Best Service Dealer 2016 [zobacz więcej]

Nowy S-DEUTZ
szybko, pewnie, sprawnie

S-DEUTZ grafika

wejście S-DEUTZ