O firmie
Informacje eksploatacyjne
Oryginalne oleje DEUTZ
Oryginalne oleje DEUTZ są najwyższej jakości olejami syntetycznymi i półsyntetycznymi do szybkobieżnych, doładowanych silników wysokoprężnych. Przeznaczone do pracy całorocznej, zapewniają wysoki stopień zabezpieczenia przed zużyciem i chronią przed powstaniem osadów.
Stosowanie olejów silnikowych DEUTZ przyczynia się do zmniejszenia zużycia i zwiększenia wydajności i żywotności silnika.
Najważniejsze zalety
- Wysoki poziom ochrony przed zużyciem i korozją, także w przypadku stosowania paliw z wysoką zawartością siarki.
- Bezpieczna ochrona przed powstawaniem osadu i szlamu.
- Bardzo wysoka stabilność termiczna dzięki zastosowaniu oleju bazowego o niskiej lotności.
- Obniżone zużycie oleju i paliwa.
- Zmniejszone zużycie silnika podczas zimnego rozruchu dzięki lepszemu smarowaniu.
- Chroni elementy układu oczyszczania spalin, takie jak filtry cząstek stałych i katalizatory SCR.
Przegląd produktów
Rodzaj | Zastosowanie | Dopuszczenie / Specyfikacje |
TLS 15W40 D | Wydajny olej do doładowanych silników wysokoprężnych. |
DEUTZDQCII-18 ACEAE7 API CI-4 |
TLX10W40 FE | Wysokowydajny olej do silników wysokoprężnych pracujących pod dużym obciążeniem, produkowany na bazie olejów syntetycznych. |
DEUTZDQCIII-18 ACEAE7/B3/B4/A3 API CI-4 |
DQC4 5W30 UHP | W pełni syntetyczny, najwyższej jakości olej silnikowy, przeznaczony szczególnie do silników z zamkniętym układem odpowietrzenia skrzyni korbowej. |
DEUTZDQCIV-18 ACEAE4/E7 |
Rodon 10W40 Low SAPS |
Wysokowydajny olej silnikowy klasy PREMIUM do najnowszej generacji silników DEUTZ wyposażonych w układy oczyszczania spalin. |
DEUTZDQCIV-18 LA ACEAE9/E7/E6 API CI-4 |
Oleje hydrauliczne i przekładniowe | Na życzenie przedstawimy ofertę |
Warunki stosowania
- Ewentualne wydłużenie okresów między przeglądowych może być wyjaśnione z autoryzowanym serwisem DEUTZ.
- Dopuszczalny czas pracy pomiędzy wymianami oleju dostępny jest w instrukcji obsługi silnika lub w biuletynie technicznym TR 0199-99-01217.
- Mieszanie ogólnodostępnych dodatków z olejami DEUTZ obniża własności oleju i jest niezalecane.
- W celu zastosowania oleju DEUTZ w silniku innegoproducenta, należy skontaktować sięz autoryzowanym serwisem DEUTZ.
- Karty specyfikacji dostępne są w autoryzowanym serwisie DEUTZ.
- Oleje DEUTZ zgodne z dyrektywą Unii Europejskiej 1907/2006REACH.
Przegląd olejów DEUTZ
Rodzaj | Numer części | Opakowanie |
TLS 15W40 D |
0101 6331 0101 6332 0101 6333 0101 6334 |
5 litrów 20 litrów 209 litrów Cysterna |
TLX10W40 FE |
0101 6335 0101 6336 0101 6337 0101 6338 |
5 litrów
20 litrów 209 litrów Cysterna |
DQC4 5W30 UHP | 0101 7849 | 20 litrów |
Rodon 10W40 Low SAPS |
0101 7976 0101 7977 |
20 litrów 209 litrów |
Własności techniczne
TLS 15W40 D | TLX10W40 FE |
DQC4 5W30 UHP |
Rodon 10W40 Low SAPS |
|||
Klasa SAE | 15W40 | 10W40 | 5W30 | 10W40 | SAE J 300 | |
TBN | [mg KOH/g] | 10,5 | 10,7 | 15,4 | 10,5 | DIN ISO 3771 |
Gęstość | [g/ml] | 0,880 | 0,873 | 0,860 | 0,864 | DIN 51757 |
Temp. zapłonu COC | [°C] | 228 | 236 | 227 | 238 | DIN EN ISO 2592 |
Temp. płynięcia | [°C] | -45 | -36 | -45 | -39 | DIN ISO 3016 |
Popioły siarczanowe | [%wagowo] | 1,41 | 1,50 | 1,80 | 1,00 | DIN I 51575 |
Lepkość 40°C | [mm²/s] | 114,3 | 98,5 | 72,4 | 101,4 | DIN EN ISO 3104 |
Lepkość 100°C | [mm²/s] | 15,0 | 14,8 | 12,0 | 14,8 | DIN EN ISO 3104 |
V Wskaźnik lepkości (VI) | 136 | 157 | 164 | 152 | DIN ISO 2909 |
Zapraszamy BTH FAST