Produkty
DEUTZ Xchange, nowe życie twojego silnika
Xchange to program kompleksowej renowacji fabrycznej części i podzespołów wyprodukowanych przez DEUTZ AG. Innowacyjnością programu Xchange jest możliwość wymiany wysłużonego silnika nazregenerowany zespół napędowy, który zapewni dotychczasową funkcjonalność a nawet lepszą niezawodność niż dotychczasowa jednostka.
Silniki i części zamienne DEUTZ są odnawiane w z zachowaniem rygorystycznych procedur fabrycznych w Kolonii i Ulm w Niemczech, a także w Pendergrass w USA. W zakładach produkcyjnych doprowadza się je do stanu technicznego odpowiadającego nowym jednostkom. Na stanowiskach kontrolnych sprawdza się wszystkie parametry użytkowe i jakościowe a specjalna ekipa kontrolerów fabrycznych DEUTZ, dokonuje odbioru i dopuszcza regenerowany silnik do dalszej eksploatacji.
Na czym polega innowacyjność Xchange?
Gdy silniki i części DEUTZ po wielu godzinach pracy zużyją się, pozostają w nich nadal wartościowe elementy i podzespoły, które można wykorzystać ponownie. Chcąc wykorzystać potencjał drzemiący w starych silnikach DEUTZ, powstał program fabrycznej regeneracji silników Xchange. Każda regenerowana jednostka napędowa przechodzi przez fabryczne działy, jakości i kontroli firmy DEUTZ, które weryfikują możliwość ponownego wykorzystania starych podzespołów i części. Bezwzględna kontrola, jakości DEUTZ, dopuszcza do ponownego zastosowania tylko elementy, które przeszły rygorystyczne badania techniczne, wytrzymałościowe według najnowszych standardów obowiązujących w firmie. Stare części i podzespoły są wymieniane na nowe, wykonane w obowiązujących technologiach. To wpływa na lepszą, jakość eksploatacji, wyższą sprawność przy zachowaniu dotychczasowej funkcjonalności starego silnika.
Zalety regeneracji silników DEUTZ Xchange
Oszczędność pieniędzy – wymiana zużytych elementów na nowe pozwala zaoszczędzić nawet do 40%ceny nowego silnika.
Stary silnik zyskuje nową jakość – podczas remontu silnika są stosowane najnowsze technologie, które są takie same jak przy seryjnej produkcji silników. To sprawia, że stare jednostki napędowe zachowują dotychczasową funkcjonalność, zyskują lepszą jakość i większą niezawodność.
Części Xchange są lepsze niż stare - dzięki zastosowaniu współczesnych technologii, nowoczesnych materiałów części Xchange są lepsze niż stare części.
Profesjonalna kontrola fabryczna, te same parametry - podczas regeneracji silników DEUTZ w systemie Xchange, stosowane są te same procedury jakościowe jak przy produkcji seryjnej nowych silników. Silniki i części DEUTZ są kontrolowane fabrycznie pod kątem jakości, sprawności oraz dokładności ich dopasowania. W ten sposób posiadają techniczną wartość nowych produktów, a także są identyczne z nowymi częściami i podzespołami.
Szerokie spektrum zastosowań, wszystkie serie, maszyny w każdym wieku
Silniki po renowacji w systemie DEUTZ Xchange są przeznaczone do wszystkich maszyn budowlanych, statków, agregatów prądotwórczych, maszyn rolniczych i itp. Mamy możliwość fabrycznej regeneracji, wszystkich silników DEUTZ bez względu na ich wiek, model i zastosowanie.
Szybki czas realizacji – dzięki dużej dostępności regenerowanych silników, czas wstrzymania przestoju maszyny jest o wiele krótszy niż w innych przypadkach.
Nawet 3 letnia gwarancja producenta –System Xchange zapewnia najwyższą jakość regenerowanych silników.
Uniwersalna kompletacja standardowa - jest uniwersalna, gdyż nie zawiera elementów należących do indywidualnego wyposażenia dodatkowego. Dzięki temu cena silnika jest bardziej atrakcyjna. Elementy indywidualnego wyposażenia dodatkowego mogą zostać zdemontowane z silnika starego ipo renowacji zamontowane na silniku wymiennym.
WYPOSAŻENIE DODATKOWE SILNIKA PO RENOWACJI FABRYCZNEJ:
Na życzenie kompletacja silnika może być uzupełniona na etapie montażu fabrycznego o elementy wyposażenia dodatkowego, regenerowane zgodnie z technologią Xchange lub o elementy fabrycznienowe.
DO ELEMENTÓW DODATKOWYCH NALEŻĄ:
- Koło zamachowe
- Obudowa koła zamachowego
- Rozrusznik
- Alternator *
- Cewka gaszenia
- Podpory silnika
- Pompa hydrauliczna
- Sprężarka powietrza
- Kolektor wydechowy **
* wyposażenie standardowe w silnikach 1011/2011 ze zintegrowanym układem chłodzenia
** wyposażenie standardowe w silnikach z turbodoładowaniem