public/uploaded/banery-strony/baner-deutz2017.jpg
zleć naprawę kup części akcje specjalne

Produkty

Silniki Deutz  TCD 4.1/6.1 oraz TCD 12.0/16.0 w wersji POWERPACK ( z zabudowany  układem  chłodzenia).

Silniki te  spełniają  najnowsze  normy emisji spalin Tier IVi. Silnik w wersji PowerPack pokrywają zakres  mocy od  80 do 520 kW. Wersja  PowerPack, ze  względu na  fabrycznie zamontowany układ  oczyszczania  spalin oraz  układ  chłodzenia  ogranicza  do minimum koszty związane  zabudową  silnika  w maszynie. Silnik i chłodnica cieczy chłodzącej są  zamontowane  na  ramie  pomocniczej.


TCD 4.1/6.1

  • Chłodzone cieczą silniki 4- i 6-cylindrowe w układzie rzędowym, turbodoładowane, z chłodzeniem powietrza doładowującego i zewnętrznym układem recyrkulacji spalin.
  • Jednakowe wymiary zabudowy oraz mocowanie  silnika ułatwiają dostosowanie istniejących instalacji do wymogów przyszłych norm  emisji spalin.
  • Silniki te są wyposażone w modułowe systemy  oczyszczania  spalin (EAT) z elementami  systemu  DVERT® I opcjonalnymi wariantami konfiguracyjnymi. Dla producenta  oznacza to dużą elastyczność przy montażu silnika w maszynie.
  • Wydajne układy wtryskowe DEUTZ Common-Rail (DCR®) oraz elektroniczne sterowanie silnikiem  (EMR 4) z inteligentnym podłączeniem do układu napędowego gwarantują najlepszą wydajność silnika przy minimalnym zużyciu paliwa.
  • Możliwość rozruchu w ekstremalnie niskich temperaturach.
  • Długie czasookresy wymian oleju jak również łatwy i nieskomplikowany sposób wymiany wszystkich płynów silnika obniża koszty eksploatacji.
  • Kompaktowa konstrukcja silnika, jak również zorientowany na  klienta system opcjonalnych elementów zabudowy, redukują koszty oraz zwiększają liczę możliwych zastosowań.
  • 100% odbiór mocy od strony koła zamachowego i czoła silnika oraz dodatkowe  punkty odbioru mocy   aż do 315 Nm.
  • Silniki spełniają wymagania norm EU Stufe IIIB i US EPA Tier 4 interim z technologią DVERT® z filtrem cząstek stałych (DPF). Dodatkowo dla norm EU Stufe IV / US Tier 4 z układem SCR. Wariant bez układu EAT jest dostępny opcjonalnie  dla niektórych rynków.


 

TCD 12.0/16.0  

  • Chłodzone cieczą 6i 8 cylindrowe  silniki w układzie V (90°), turbodoładowane z chłodzeniem powietrza doładowującego.
  • Od momentu wprowadzenia normy EU Stufe IV / US EPA Tier 4 silniki będą  wyposażone w zewnętrzny chłodzony układ recyrkulacji spalin.
  • Silnik oraz system oczyszczania  spalin (EAT)są optymalnie dopasowane i zapewniają minimalne zużycie paliwa I koszty działania całego układu.
  • Jednakowe wymiary zabudowy oraz mocowanie  silnika ułatwiają dostosowanie istniejących instalacji do wymogów przyszłych norm  emisji spalin.
  • 100% odbiór mocy od strony koła zamachowego i czoła silnika oraz dodatkowe  punkty odbioru mocy   aż do 520 Nm.
  • Możliwość rozruchu w ekstremalnie niskich temperaturach.
  • Silniki spełniają wymagania norm EU Stufe IIIB i US EPA Tier 4 interim z technologią DVERT® z filtrem cząstek stałych (DPF). Dodatkowo dla norm EU Stufe IV / US Tier 4 z układem SCR. Wariant bez układu EAT jest dostępny opcjonalnie  dla niektórych rynków.

oficjalna strona producenta

 

Sklep DEUTZ,
szybko,
pewnie,
trafnie

ZNAJDŹ PUNKT SERWISOWY

do pobrania

kontakt

Biuro Techniczno Handlowe FAST

 

Serwis 24h: +48 600 870 617
Serwis 24h: +48 601 828 030

Dział części zamiennych 24h:
+48 605 280 992

zobacz więcej

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

x
CERTIFICATE DEUTZ SERVICE AWARD 2016 - BTH FAST, Poland Best Service Dealer 2016 [zobacz więcej]

Nowy sklep DEUTZ
szybko, pewnie, sprawnie

deutz sklep info

WEJŚĆIE