Produkty
DEUTZ: DEUTZ Płyny eksploatacyjne
Postaw na markę DEUTZ:
Bez względu na to, czy są to oleje, płyny do układów chłodzenia czy dodatki do paliwa - stosując płyny eksploatacyjne firmy DEUTZ korzystasz z wieloletniego doświadczenia i fachowej wiedzy naszych ekspertów. Silnik i płyny eksploatacyjne stanowią doskonale zgrany duet.
Do każdego silnika chłodzonego cieczą niezbędny jest odpowiedni płyn, który zapewni długotrwałą eksploatację układu chłodzenia silnika. Zastosowanie nieodpowiednich lub niedozwolonych produktów może prowadzić do pojawienia się korozji lub nagromadzenia osadów w miejscach narażonych na przegrzanie.
Ponadto może to prowadzić do powstawania osadów na elementach aluminiowych i tworzenia się złogów, które mogą powodować poważne uszkodzenia silnika.
Oryginalny płyn chłodzący DEUTZ jest specjalnie stworzony, aby zagwarantować wymaganą wydajność, niezawodność i trwałość, której oczekują nasi klienci!
Typ | Aplikacja | Specyfikacje | DEUTZ zaleca stosowanie z: | Nr części | Opakowanie |
DEUTZ Płyn chłodzący
|
Koncentrat płynu chłodzącego o najwyższej wydajności na bazie glikolu monoetylenowego. Technologia OAT bez azotynów, amin, fosforanów i krzemianów. |
DQC CB-14
|
• Ford WSS-M97B44-D • VW TL 774F • CNH MAT3624 • John Deere JDM H5 • Komatsu 07.892 (2009) • DAF 74002 • MB 325,3 • MAN 324 Typ SNF • VOLVO Penta / VOLVO Construction / VOLVO Trucks 128 6083 / 002 • RENAULT Samochody ciężarowe 41-01-001/- S Typ D • MTU MTL 5048 |
01017990
|
5 Litrów
|
DEUTZ Płyn chłodzący
|
Koncentrat płynu chłodzącego o najwyższej wydajności na bazie glikolu monoetylenowego. Technologia OAT bez azotynów, amin, fosforanów i krzemianów. |
DQC CC-14
|
• CUMMINS CEC 14603 • LIEBHERR LH-01-COL3A • MB 325.0 • MAN 324 typ Si-OAT • MTU MTL 5048 • VW TL 774-G • Nadaje się do wszystkich chłodzonych cieczą silników DEUTZ |
01091264 | 20 litrów |
Oleje silnikowe DEUTZ są stosowane od pierwszego dnia na stanowiskach testowych przy produkcji silników DEUTZ - nie może być lepszej gwarancji, że te środki smarne są idealnie dopasowane do Twojego silnika! Stosowanie oleju silnikowego DEUTZ jest niezwykle istotne dla ograniczenia zużycia i zwiększenia trwałości silnika. Dlatego też zalecamy używanie wyłącznie olejów DEUTZ do wszystkich silników DEUTZ.
Właściwości produktu
- Wysoki poziom ochrony przed zużyciem i korozją, nawet przy stosowaniu paliw o wysokiej zawartości siarki
- Skuteczna ochrona przed powstawaniem osadów, szlamów i zlepianiem
- Wyjątkowa trwałość termiczna na bazie olejów bazowych o obniżonej lotności
- Zmniejszenie zużycia oleju i paliwa
- Zminimalizowane zużycie silnika podczas zimnego rozruchu silnika
- Bezpieczny dla układów oczyszczania spalin takich jak filtr DPF, katalizatory, układy EGR
Typ | Aplikacja | Specyfikacje | DEUTZ zaleca stosowanie z: | Nr części | Opakowanie |
TLS 15W40 D | Super wysokowydajny olej do silników wysokoprężnych z doładowaniem. |
DEUTZ DQC II-18
|
• CAT ECF-1-a/ECF-2 • CUMMINS CES 20076/7/8 • DETROIT DIESEL 93K215 • MACK EO-N • MAN M 3275-1 • MB 228,3 • MTU DDC TYP 2 • RENAULT RLD/RLD-2 • VOLVO VDS-3 • KUBOTA bez oczyszczania spalin • YANMAR bez oczyszczania spalin |
01016331
|
5 Litrów 20 litrów 209 litrów |
TLX 10W40 FE | Ultra wysokowydajny olej do silników wysokoprężnych o bardzo wysokich osiągach wykonany z olejów bazowych o syntezie HC dla najwyższych obciążeń. |
DEUTZ DQC III-18
|
• CAT ECF-2 • CUMMINS CES 20077/8 • DETROIT DIESEL 93K215 • MACK EO-M PLUS • MAN M 3275-1 • MB 228,3/229,1/235,27 • MTU DDC TYP 2 • RENAULT RLD/ RLD-2 • VOLVO VDS-3 • VOITH-RETARDER "A" |
01016335
|
5 Litrów 20 litrów 209 litrów |
DQC4 5W30
|
Wysokowydajny olej silnikowy klasy Premium o niskiej lepkości do silników o najwyższych osiągach i z zamkniętym systemem wentylacji skrzyni korbowej. |
DEUTZ DQC IV-18
|
• CUMMINS CES 20077 • MACK EO-N • MAN M 3277 • MB 228,5 • MTU DDC TYP 3 • RENAULT RXD/RLD-2 • SCANIA LDF-3 • VOLVO VDS-3 |
01017849 | 20 litrów |
Rodon 10W40
|
Wysokowydajny olej silnikowy klasy Premium do najnowszej generacji silników DEUTZ z układem oczyszczania spalin (w tym silników TTCD) z układem oczyszczania spalin DEUTZ CNG,LPG i silników benzynowych. |
DEUTZ DQC IV-18 LA
|
• CAT ECF-1-a • CUMMINS CES 20077 • MACK EO-M PLUS • MAN M 3271-1/3477 • MB 228,51/235,28 • MTU DDC TYPE 3.1 • RENAULT RXD/RGD/RLD-2 • SCANIA LA • VOLVO VDS-3 • VOITH-RETARDER "B" • KUBOTA bez oczyszczania spalin • YANMAR bez oczyszczania spalin |
01017976
|
20 litrów 209 litrów |
Dodatki DEUTZ Premium Additives są doskonale przystosowane do wspierania pracy silników podczas codziennej eksploatacji. Dodatek FlowBoost poprawiający przepływ, który sprawia, że letni i przejściowy olej napędowy może być używany nawet w chłodniejszych temperaturach.
DEUTZ StartBoost to skuteczny dodatek do paliwa, który wspomaga bezpieczne działanie systemów zasilania awaryjnego i znacząco spowalnia starzenie się oleju napędowego. DEUTZ InSyPro® jako Dodatek 2 w 1 zapobiega powstawaniu osadów i sklejaniu się wrażliwych elementów wtrysku, jak również utlenianiu składników biodiesla w oleju napędowym.
Typ | Aplikacja | DEUTZ zaleca stosowanie z: | Nr części | Opakowanie |
DEUTZ FlowBoost |
Zabezpieczenie zdolności operacyjnej poprzez poprawę odporności na zimno. Ochrona przewodów paliwowych i zabezpieczenie przed zatkaniem filtra. |
• Do wszystkich silników wysokoprężnych DEUTZ | 01091260 | 1 litr |
DEUTZ StartBoost |
Zwiększenie pewności rozruchu poprzez poprawę właściwości zapłonowych (liczba cetanowa). Poprawa zdolności do przechowywania paliwa poprzez zwiększenie utleniania i termostabilności, a także ochronę przed korozją.
|
• Do wszystkich dużych silników DEUTZ, jak również agregatów i systemów zasilania awaryjnego | 01091262 | 1 litr |
DEUTZ InSyPro® |
Zwiększają zdolność magazynowania olejów napędowych i zapobiegają powstawaniu osadów w układach wtryskowych.
Zapewnić bezpieczny rozruch silnika po dłuższych przerwach w pracy.
|
• Do wszystkich silników wysokoprężnych DEUTZ | 01017967 | 1 litr |
Doskonała alternatywa dla tradycyjnego DEF: DEUTZ PowerBlue poprawia właściwości związane z rozpylaniem roztworu mocznika w układzie wydechowym dzięki zastosowaniu specjalnych dodatków. Zmniejsza to krystalizację, a tym samym czas przestoju urządzenia i koszty. Szczególnie przydatny w niskich temperaturach otoczenia oraz w zastosowaniach z niskim obciążeniem i dużą liczbą startów i zatrzymań.
Zalety produktu:
- Wydłuża czas pracy silnika i zapewnia maksymalną wydajność dzięki ograniczeniu nieplanowanych przestojów
- Redukcja kosztów utrzymania i eksploatacji dzięki mniejszemu zużyciu paliwa i AdBlue®.
Typ | Aplikacja | Specyfikacje | DEUTZ zaleca stosowanie z: | Nr częsci | Opakowanie |
DEUTZ PowerBlue | Do wszystkich silników wysokoprężnych DEUTZ z systemem oczyszczania spalin SCR. |
DIN 70700
|
• Do wszystkich silników Diesla innych producentów z systemem oczyszczania spalin SCR. |
01016456
|
10 Litrów
|
-------------------------------------