public/uploaded/banery-strony/baner-AB-TRASMISSIONI.jpg
zleć naprawę akcje specjalne S-DEUTZ Portal Serwisowy

Osprzęt do silników: Sprzęgła

Dzięki naszym sprzęgłom elastycznym zapewniamy Państwu bezpieczeństwo!


Elastyczne sprzęgła AB TRASMISSIONI zostały zaprojektowane z myślą o doskonałym tłumieniu drgań i wysokim przenoszeniu mocy pomiędzy maszynami napędzającymi i napędzanymi, a jednocześnie są wystarczająco elastyczne, aby zrównoważyć nieprawidłowe ustawienia i wibracje.

 

  • Produkowane wyłącznie we Włoszech z wysokiej jakości materiałów;
  • Wyważane i testowane za pomocą certyfikowanego trójwymiarowego skomputeryzowanego systemu;
  • Fosforanowa obróbka powierzchni jako standard dla całej gamy sprzęgieł;
  • Struktura wewnętrzna umożliwiająca zastosowanie tego samego elementu gumowego w sprzęgłach o różnych rozmiarach, co upraszcza zarządzanie częściami zamiennymi;?
  • Sprzęgła kompletne z tulejami gotowymi do zabudowy, lub z nieobrobionym otworem

 


Sprzęgła z elementami gumowymi:


  • Seria GB

Sprzęgła piasta-piasta z elementami gumowymi do połączenia wałów zarówno maszyn napędzających jak i napędzanych za pomocą tulei stożkowych już obrobionych z otworem cylindrycznym i rowkiem wpustowym. W porównaniu do serii GC, oferują korzyści w postaci mniejszych wymiarów i możliwości mocowania sprzęgieł na wałach za pomocą samej tulei. 


Karta techniczna - pobierz

 

  • Seria GBF

Sprzęgła z elementami gumowymi do połączenia kół zamachowych silników wysokoprężnych z wałami maszyn napędzanych za pomocą połączenia kołnierz-piasta z tuleją stożkową już obrobioną z otworem cylindrycznym i rowkiem wpustowym. Tuleje w komplecie.

 

Karta techniczna - pobierz

 

  • Seria GC

Sprzęgła piasta-piasta z elementami gumowymi do połączenia maszyn napędzających i napędzanych wałami.

 

Karta techniczna - pobierz

 

  • Seria GCF

Sprzęgła z elementami gumowymi, wyposażone w kołnierz do bezpośredniego połączenia z kołami zamachowymi silników spalinowych


Karta techniczna - pobierz

 

  • Seria GL

Sprzęgła piasta-piasta z elementami gumowymi do połączenia wału z wałem o większych długościach niż w serii GC.


Karta techniczna - pobierz

 

  • Seria GLF

Sprzęgła z elementami gumowymi i kołnierzem do bezpośredniego połączenia z kołem zamachowym silników spalinowych o większych długościach piast niż w serii GCF

 

Karta techniczna - pobierz

 

  • Seria GMCS

Sprzęgła z elementami gumowymi, które mogą być demontowane z jednej strony. Elementy gumowe mogą być wymienione bez demontażu połączonych elementów poprzez prosty demontaż koła koronowego sprzęgła.

 

Karta techniczna - pobierz

 

  • Seria GMMS

Sprzęgła z elementami gumowymi, które mogą być demontowane z każdej strony. Elementy gumowe mogą być wymieniane bez demontażu połączonych elementów poprzez prosty demontaż koła koronowego sprzęgła.

 

Karta techniczna - pobierz

 

  • Seria GSF

Sprzęgła z elementami gumowymi, wyposażone w kołnierz do bezpośredniego połączenia z kołami zamachowymi silników spalinowych. Elementy gumowe mogą być wymieniane bez demontażu połączonych elementów, poprzez prosty demontaż koła koronowego sprzęgła.

 

Karta techniczna - pobierz

 

Sprzęgła z elementami gumowymi i dystansami:


  • Seria GPL

Sprzęgła piasta- piasta z elementami gumowymi i dystansami, odpowiednie do wszelkich zastosowań wymagających szybkiej i łatwej konserwacji połączonych maszyn. Dystans pozwala na wymianę elementów gumowych i demontaż piast bez konieczności demontażu maszyny. Szczególnie nadaje się do pomp o napędzie elektrycznym.

 

Karta techniczna - pobierz

 

  • Seria GPLB

Sprzęgła piasta-piasta z elementami gumowymi i dystansami, do zastosowań wymagających konserwacji połączonych urządzeń bez ich demontażu. Posiadają piasty i tuleje już obrobione z otworem i rowkiem wpustowym. Szczególnie nadają się do pomp z napędem elektrycznym.

 

Karta techniczna - pobierz

 

 

Sprzęgła z pierścieniami gumowymi:


  • Seria GP

Sprzęgła z elastycznym pierścieniem dla większych kątowych i promieniowych przesunięć niż te dopuszczalne w sprzęgłach z elementami gumowymi. Elementy elastyczne mogą być wymieniane bez konieczności demontażu połączonych urządzeń. Elastyczny pierścień zawiera nylonową siatkę, co zapewnia najlepsze działanie.

 

Karta techniczna - pobierz

 

  • Seria GPF

Sprzęgła z elastycznymi pierścieniami i kołnierzem do bezpośredniego połączenia z kołami zamachowymi silników spalinowych. Posiadają taką samą strukturę, zdolność tłumienia drgań i przenoszenia mocy jak seria sprzęgieł GP.

 

Karta techniczna - pobierz

 

  • Seria PV

Sprzęgło PV oferuje wysoką elastyczność przy połączeniu z dużymi odchyleniami. Wzmocniony element gumowy zapewnia tłumienie drgań. Sprzęgło PV może być dostarczane w komplecie z tuleją stożkową lub z nieobrobionym otworem. Jego specjalna konstrukcja umożliwia montaż bez konieczności demontażu urządzeń.

 

 

Złącza elastyczne zgodne z dyrektywą ATEX:


Złącza elastyczne, które są odpowiednie do zastosowań w obszarach zagrożonych ryzykiem wybuchu, spełniają wymagania grupy II, kategorii 2 GD dyrektywy ATEX 94/9/WE. Urządzenia do stosowania w przestrzeniach zagrożonych ryzykiem wybuchu są podzielone na:

 

"Grupa I" urządzenia dla kopalń podlegających zagrożeniom wynikającym z wystrzału gazu kopalnianego; grupa ta składa się z dwóch kategorii poziomu bezpieczeństwa.

 

Kategoria M1

Kategoria M2

 

"Grupa II" urządzenia przeznaczone do miejsc zagrożonych ryzykiem wybuchu innych niż kopalnie. Grupa ta składa się z trzech kategorii poziomu bezpieczeństwa.

 

Kategoria 1

Kategoria 2

Kategoria 3

 

W celu oceny szczególnej zgodności, konieczne jest określenie strefy, w której będą używane urządzenia podlegające dyrektywie.

 

Strefa 0 (G) Strefa 20 (D): miejsce, w którym wybuchowa mieszanina gazów jest obecna w sposób ciągły.

 

Strefa 1 (G) Strefa 21 (D): miejsce, w którym prawdopodobne jest wystąpienie wybuchowej mieszaniny gazów podczas normalnej pracy systemu.

 

Strefa 2 (G) Strefa 22 (D): miejsce, w którym wystąpienie mieszaniny gazów wybuchowych jest mało prawdopodobne, ale jeśli wystąpi, będzie się utrzymywać tylko przez krótki czas.

 

  • Seria GBX

Sprzęgła piasta-piasta z elementami gumowymi do połączenia wału z kołem napędowym zarówno maszyn napędzających jak i napędzanych za pomocą tulei stożkowych już obrobionych z otworem cylindrycznym i rowkiem wpustowym. W porównaniu do serii GCX, oferują one korzyści w postaci mniejszych wymiarów i możliwości mocowania sprzęgieł na wałach za pomocą samej tulei, w komplecie z tulejami. Sprzęgieł zgodnych z ATEX, w komplecie z tulejami.

 

Karta techniczna - pobierz

 

  • Seria GBFX

Sprzęgła z elementami gumowymi do łączenia kół zamachowych silników wysokoprężnych z wałami maszyn napędzanych za pomocą połączenia kołnierz-piasta z tuleją stożkową z otworem cylindrycznym i rowkiem wpustowym w komplecie z tulejami.

 

Karta techniczna - pobierz

 

  • Seria GCX

Sprzęgła piasta-piasta z elementami gumowymi do połączeń wał-wał zarówno maszyn napędzających jak i napędzanych w zastosowaniu zgodnym z wymaganiami dyrektywy ATEX.

 

Karta techniczna - pobierz

 

  • Seria GCFX

Sprzęgła z elementami gumowymi, montaż kołnierza do bezpośredniego połączenia z kołem zamachowym silników wysokoprężnych w zastosowaniach zgodnych z dyrektywą ATEX.

 

Karta techniczna - pobierz

 

  • Seria GLFX

Sprzęgła z elementami gumowymi i kołnierzem do bezpośredniego połączenia z kołami zamachowymi silników wysokoprężnych o długości piasty większej niż w serii GCFX w zastosowaniach zgodnych z wymaganiami dyrektywy ATEX.

 

Karta techniczna - pobierz

 

  • Seria GPLX

Sprzęgła piasta-piasta z elementami gumowymi i dystansami, odpowiednie do wszelkich zastosowań wymagających szybkiej i łatwej konserwacji sprzężonych maszyn. Dystans pozwala na wymianę elementów gumowych i demontaż piast bez konieczności demontażu maszyny. Są one szczególnie odpowiednie dla pomp elektrycznych w zastosowaniach zgodnych z dyrektywą ATEX.

 

Karta techniczna - pobierz

 

  • Seria GPLBX

Sprzęgła piasta-piasta z elementami gumowymi i dystansami, do zastosowań wymagających konserwacji połączonych maszyn bez ich demontażu. Posiadają piasty i tuleje już obrobione z otworem i rowkiem wpustowym. Nadają się szczególnie do montażu na pompach elektrycznych w zastosowaniach zgodnych z dyrektywą ATEX.

 

Karta techniczna - pobierz

 

 

Sprzęgła odśrodkowe:


  • Seria GGM

Sprzęgło odśrodkowe piasta-piasta do zastosowań wymagających przenoszenia mocy pomiędzy dwoma współosiowymi wałami.

 

  • Seria GGFD

Sprzęgło odśrodkowe piastowo-kołnierzowe do zastosowań, w których moc przenoszona jest pomiędzy wałem a elementem kołnierzowym.

 

  • Seria GGF

Sprzęgło odśrodkowe z podwójną piastą i kołnierzem do zastosowań wymagających bardziej efektywnego przenoszenia mocy.


Sprzęgła odśrodkowe


Sprzęgła te mogą być stosowane w różnych aplikacjach przemysłowych, w których istnieje potrzeba odłączenia napędu silnika od sprężarki, wentylatora, pompy itp. Są one sprzęgane bezpośrednio z silnikami wysokoprężnymi za pomocą kołnierzy SAE i obejmują zakres mocy od 15 do 700 kW.

 

  • Seria GGP

Zdolność odśrodkowych kół pasowych do automatycznego sprzęgania sprawia, że są one szczególnie przydatne w zastosowaniach wymagających przenoszenia mocy pomiędzy dwoma równoległymi wałami.

do pobrania

kontakt

Biuro Techniczno Handlowe FAST

 

Serwis 24h: +48 600 870 617
Serwis 24h: +48 601 828 030

Dział części zamiennych 24h:
+48 605 280 992

zobacz więcej

mini logo bthfast

Wykorzystanie plików cookie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

CERTIFICATE DEUTZ SERVICE AWARD 2016 - BTH FAST, Poland Best Service Dealer 2016 [zobacz więcej]

Nowy S-DEUTZ
szybko, pewnie, sprawnie

S-DEUTZ grafika

wejście S-DEUTZ